Strony

czwartek, 24 kwietnia 2014

Światowy Dzień Książki i słonie

To było bardzo specjalne zamówienie, a przy okazji wspaniale pasuje na uczczenie Światowego Dnia Książki na moim blogu. Uwielbiam czytać, a zakładek mam mnóstwo, przeróżnych, robionych ręcznie i zupełnie "niezakładkowych".
 A jak jest u Was? Jaka najdziwniejsza rzecz posłużyła Wam za zakładkę?

Zakładka, którą dziś chcę Wam pokazać jest już w rękach mojego przyjaciela i mam nadzieję, że długo mu posłuży.
Jak widać na załączonych obrazkach, słonie w roli głównej, a na drugim miejscu miniaturowa książeczka, w której wprawdzie już coś zapisałam, ale drobnym druczkiem jeszcze można coś naskrobać, do tego kilka leniwych sentencji i już...
Papierki pochodzą z Galerii Papieru oraz Color Hills - Lazy Moments i Refresh.

Zakładkę zgłaszam  na wyzwanie #100 animals w Scrapkach.
U mnie tym zwierzątkiem jest oczywiście słoń.










Udostępnij ten wpis

4 komentarze :

  1. Such a cute tag for children, love it! Thanks for playing with us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo!

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.