Strony

środa, 12 marca 2014

Raz jeszcze Candy w ScrapCafe i nadrabianie zaległości - Dziś świątecznie

Witajcie,

trochę mi się narobiło zaległości blogowych. Dziś postaram się uzupełnić to co przeoczyłam - mam tu na myśli post z candy w ScrapCafe:-), nie podlinkowałam, więc raz jeszcze zapraszam wszystkich, bo jeszcze macie parę dni by się  dopisać do dłuuugiej już listy TU
http://scrapcafepl.blogspot.com/2014/03/630-uwaga-candy.html



Muszę się także pochwalić, że już od kilku dni możecie kupić moje prace w Artillo 

Zapraszam!


A teraz świątecznie, czyli dwie wielkanocne karteczki.









Pozdrawiam!!


Udostępnij ten wpis

1 komentarz :

  1. Cudo, wspaniałe wielkanocne kartki. Gratuluję własnego sklepiku:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo!

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.