Strony

wtorek, 25 marca 2014

Czterdzieści lat minęło, czyli karteczka dla prawdziwego mężczyzny

Ostatnio miałam przyjemność wykonać męską karteczkę  na 40 urodziny. 
Zgodnie z zamówieniem miał być rower, efekt 3D, a ja chciałam by była energetyczna i wiosenna, w końcu mamy marzec.

 A zatem efekt moje pracy:






Wykorzystałam:
- papier Color Hills -Kolekcja Refresh
- stempelek akrylowy z rowerkiem
- i stempelek od Novinki

I jeszcze jedno....pracę zgłaszam na wyzwanie kolorystyczne monikitl
w Diabelskim Młynie




Miłego wieczoru!!
Udostępnij ten wpis

2 komentarze :

  1. Nie wiedziałam, że to stempelek ten rower! nie znam się, ale kartka naprawdę piękna-zdjęcia nie oddają efektu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo!

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.