Strony

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Mam rok oraz kartka dla babci

Witajcie,

nie chce mi się wierzyć ale już minął rok od mojego pierwszego wpisu na bloggerze. Ciesze się niezmiernie, że udało mi się w miarę regularnie tu bywać, a jeszcze bardziej cieszy mnie fakt, że są osoby, które regularnie do mnie zaglądają, komentują i dzięki nim tym bardziej miło się tworzy i publikuje nowe prace. 
Dziękuję Wam z całego serce!!!


A teraz do rzeczy:-) - kartka dla babci. 






Pracę zgłaszam na wyzwanie  do Scrapowego Pasa Startowego 


Pozdrawiam!!





Udostępnij ten wpis

3 komentarze :

  1. Gratuluje ci roczku moja droga, zyczę kreatywnych pomyslow, wspanialych tworków....i zapraszam w moje strony.Tymczasem popodziwiam sobie Tutaj Twoją karteczkę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za życzenia, wena zawsze potrzebna:-). Istotnie zaniedbałam moje ulubione blogi, ale na pewno nadrobię zaległości, bo z ogromną przyjemnością podziwiam Twoje prace:-))

      Usuń
  2. Myślę, że Babci się ucieszyła:) Dziękuję za udział w wyzwaniu SPS.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo!

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.